Planujemy
strategię dla
nowej marki
Tworzymy
identyfikację
wizualną
Przygotowujemy
produkt do
sprzedaży on-line
Budujemy strategię dla powstającej marki
Planowanie strategii dla nowo wdrażanej marki to jeden z kluczowych etapów decydujących o jej sukcesie. Bez względu na to czy nasza nowa marka będzie oferować zupełną innowację czy też będzie kolejnym brandem dla produktu już dostępnego.
Pominięcie nawet jednego z prezentowanych etapów może mieć bardzo negatywne konsekwencje.
Analiza zapotrzebowania rynkowego
Ocena konkurencyjności
Budowa unikatowej oferty
Planowanie działań wizerunkowych
Planowanie działań marketingowych
Założenia planu sprzedażowego
Projektujemy kompletny wizerunek marki
Znasz zapewne powiedzenie „ludzie kupują oczami”. To porzekadło idealnie odnosi się do etapu budowania wizerunku marki zwanego rownież budowaniem spójnej identyfikacji wizualnej.
Jest to etap ściśle związany z założoną wcześniej strategią, to ona w dużej mierze określa cechy wizerunkowe marki.
Dobrze zaprojektowany brand ma duże znaczenie dla kolejnych etapów działalności. Źle zaprojektowany wizerunek marki może mocno ograniczać późniejsze działania marketingowe oraz sprzedażowe.
Wyrazista i unikatowa nazwa
Projekt Logo
Określenie cech charakterystycznych
Projekt pakietu ID
Projekt materiałów reklamowych
Przygotowujemy produkt do sprzedaży w sieci
Ograniczenia w sprzedaży internetowej wynikające z braku możliwości poznania produktu w sposób „namacalny” sprawia, że stajemy przed ważnym zadaniem przygotowania produktu do sprzedaży.
Przy aktualnym rozwoju branży e-commerce, zrobienie kilku zdjęć i załączenie opisu pobranego z internetu nie jest już wystarczające by zapewnić klientowi atrakcyjną ofertę.
Szczegółowa analiza cech produktu
Określenie grupy docelowej i preferencji klienta
Profesjonalna fotografia z postprodukcją graficzną
Copywriting produktowy
Budowa materiału wideo
Projekt pełnej kompozycji prezentującej produkt
Re-Branding - odświeżamy istniejące marki
Re-Branding to nic innego jak zmiana już istniejącego wizerunku marki, przeprowadza się go zazwyczaj z dwóch powodów. Najczęściej powodem re-brandingu jest dynamicznie rozwój runku i konieczność podnoszenia atrakcyjności w rozumieniu aktualnych trendów.
Drugim równie częstym powodem jest wynik analiz i badań rynku, które wykazują błędy negatywnie wpływające na sprzedaż, budowanie świadomości marki jak i również niezgodność z opracowaną strategią.