Analizujemy w szczegółach Twój pomysł na e-biznes.
Dzięki doświadczeniu wypracowanemu przez kilkanaście lat na rynku internetowym oraz najnowszym narzędziom do analiz biznesowych, jesteśmy w stanie skutecznie doradzić właściwą drogę.
Wyznajemy proste i skuteczne zasady w projektowaniu biznesu. Przed stworzeniem czegokolwiek warto dokładnie zaplanować strategię działania określoną w ramach czasowych.
Na tym etapie oferujemy pomoc w zakresie:
- analiza branży, w której powstaje firma,
- konsultacje i opracowania strategii biznesowej
- szkolenia z zakresu e-biznesu.
Doradztwo w zakresie wiedzy o działalności gospodarczej.
Wybór formy prowadzenia działalności gospodarczej to często jedna z pierwszych i kluczowych decyzji podejmowanych przez początkujących przedsiębiorców. Zrozumienie systemu podatkowego oraz cech wyróżniających poszczególne formy prowadzenia firmy stanowi podstawę, od której powinien zacząć każdy, kto planuje rozpoczęcie działalności.
Na tym etapie oferujemy pomoc w zakresie:
- konsultacje w zakresie wiedzy o formach działalności gospodarczej
- doradztwo w zakresie struktur księgowo-prawnych
- pomoc w wyborze odpowiedniego oprogramowania do prowadzenia księgowości.
Projektujemy profesjonalny wizerunek Twojej firmy.
Projektujemy profesjonalny wizerunek Twojej firmy. Wizerunek Twojej firmy to pierwszy etap kreatywnego tworzenia. Jest to również etap często bagatelizowany i sprowadzany do zlecenia lub zaprojektowania logo w drukarni przy okazji zamówienia pierwszych wizytówek dla firmy.
Budowa wizerunku to bardzo ważny proces, który powstaje w oparciu o wcześniej przygotowaną strategię, wiedzę na temat branding’u oraz znajomość aktualnych trendów.
Na tym etapie oferujemy pomoc w zakresie:
- projektowanie logo i identyfikacji wizualnej
- zaprojektowania materiałów do komunikacji marki
- zaprojektowania materiałów marketingowych
- stała opieka nad wizerunkiem firmy
Budujemy sklepy internetowy, oraz strony sprzedażowe / usługowe
Każdy sklep jest inny, więc zaczynamy od konsultacji, aby określić, jakie funkcjonalności powinien posiadać konkretny sklep, a także dostosować projekt do określonych potrzeb i wymagań.
W procesie budowy sklepu analizujemy trzy zbiory informacji. Pierwszy to brief dostarczony przez klienta, który opisuje oczekiwania i wymagania. Drugi to branżowa analiza rynku, w której bierzemy pod uwagę trendy i działania konkurencji. Ostatni zbiór to wnioski z konsultacji przeprowadzonych przez naszych specjalistów ds. sprzedaży, marketingu i działu kreatywnego.
Na tym etapie oferujemy pomoc w zakresie:
- dobór odpowiedniej infrastruktury hostingowej
- instalację sklepu / strony www wraz z kreacją graficzną
- dobór odpowiednich rozszerzeń funkcjonalności
- integrację z usługami zewnętrznymi
Realizujemy strategie i wdrażamy działania marketingowe.
Gdy pomysł na firmę zostanie przekształcony w dobrą strategię, a dla niej zostanie stworzony konkretny przekaz wizualny, możemy mówić o zbudowaniu podstaw marki. Budowa sklepu to jednak proces tworzenia narzędzi, dzięki którym marka będzie działać.
Należy pamiętać, że nawet najlepszy i najładniejszy sklep, z najlepszymi rozszerzeniami, super cenami i tysiącem produktów, nie będzie dobrym biznesem, dopóki klienci nie będą mieli o nim pojęcia.
Na tym etapie wdrażamy kolejne fragmenty strategii i rozpoczynamy działania marketingowe, które zachęcą klientów do skorzystania z oferty sklepu.
Na tym etapie oferujemy pomoc w zakresie:
- projektowania i realizacja działań w mediach społecznościowych
- pozycjonowanie i optymalizacja SEO
- budowa kampanii reklamowych Google Ads, Meta, Microsoft Ads
- organizacja kampanii promocyjnych i rabatowych
- konsultacje dotyczące działań rozwojowych.
Analizujemy biznes, optymalizujemy procesy.
Przeprowadzanie ciągłych analiz oraz optymalizacja procesów to jedna z najważniejszych zasad e-biznesu. Dlatego tak istotne jest zbieranie i analizowanie wszystkich dostępnych danych związanych z prowadzeniem działalności. Warto pamiętać, że procesy, które są stale udoskonalane, mają duży wpływ na sukces przedsiębiorstwa – począwszy od zmian w wizerunku, a skończywszy na sposobie pakowania produktów.
Na tym etapie oferujemy pomoc w zakresie:
- analiza zachowań klientów
- monitoring fraz związanych z marką
- analiza i optymalizacja procesu sprzedażowego
- weryfikacja jakości obsługi klienta
- optymalizacja procesów po-sprzedażowych
- analiza opinii oraz rozwój systemów opiniowania