fbpx
Dane adresowe
Blackdream sp. z o.o.
Gałczyńskiego 4 /901
00-362 Warszawa
NIP: 5252802374
KRS: 0000806241
Porozmawiajmy
kontakt@oxshop.pl
Tel: +48 737 909 808
wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych klientów już na etapie tworzenia idei nowego przedsięwzięcia.

Analizujemy w szczegółach Twój pomysł na e-biznes.

Dzięki doświadczeniu wypracowanemu przez kilkanaście lat na rynku internetowym oraz najnowszym narzędziom do analiz biznesowych, jesteśmy w stanie skutecznie doradzić klientom właściwą drogę.

Wyznajemy proste i skuteczne zasady w projektowaniu biznesu. Przed stworzeniem czegokolwiek warto dokładnie zaplanować strategię działania określoną w czasie.

Na tym etapie oferujemy pomoc w zakresie:

analizy branży, w której powstaje firma,
konsultacji i opracowania strategii biznesowej,
wielo etapowego szkolenia z podstaw e-biznesu.

Doradzamy najlepszą, formę działalności gospodarczej.

Wybór formy prowadzenia działalności gospodarczej to często jedna z pierwszych i kluczowych decyzji podejmowanych przez początkujących przedsiębiorców. Zrozumienie systemu podatkowego oraz cech wyróżniających poszczególne formy prowadzenia firmy stanowi podstawę, od której powinien zacząć każdy, kto planuje rozpoczęcie działalności.

Na tym etapie oferujemy pomoc w zakresie:

konsultacji dotyczących form działalności gospodarczych
doradztwa w zakresie struktur księgowo-prawnych
wyboru odpowiedniego oprogramowania do prowadzenia księgowości.

Projektujemy profesjonalny wizerunek Twojej firmy.

Projektujemy profesjonalny wizerunek Twojej firmy. Wizerunek Twojej firmy to pierwszy etap kreatywnego tworzenia. Jest to również etap często bagatelizowany i sprowadzany do zlecenia lub zaprojektowania logo w drukarni przy okazji zamówienia pierwszych wizytówek dla firmy.

Budowa wizerunku to bardzo ważny proces, który powstaje w oparciu o wcześniej przygotowaną strategię, wiedzę na temat branding’u oraz znajomość aktualnych trendów.

Na tym etapie oferujemy pomoc w zakresie:

projektowanie logo i identyfikacji wizualnej
zaprojektowania materiałów do komunikacji marki
zaprojektowania materiałów marketingowych
stała opieka nad wizerunkiem firmy

Budujemy sklep internetowy, dopasowany do Twoich indywidualnych potrzeb.

Każdy sklep jest inny, więc  zaczynamy od konsultacji, aby określić, jakie funkcjonalności powinien posiadać konkretny sklep, a także dostosować projekt do określonych potrzeb i wymagań.

W procesie budowy sklepu analizujemy trzy zbiory informacji. Pierwszy to brief dostarczony przez klienta, który opisuje oczekiwania i wymagania. Drugi to branżowa analiza rynku, w której bierzemy pod uwagę trendy i działania konkurencji. Ostatni zbiór to wnioski z konsultacji przeprowadzonych przez naszych specjalistów ds. sprzedaży, marketingu i działu kreatywnego.

Na tym etapie oferujemy pomoc w zakresie:

dobór odpowiedniej infrastruktury hostingowej
instalację sklepu wraz z kreacją graficzną
dobór odpowiednich rozszerzeń funkcjonalności
integrację z operatorami płatności i wysyłki

Realizujemy strategie i wdrażamy działania marketingowe.

Gdy pomysł na firmę zostanie przekształcony w dobrą strategię, a dla niej zostanie stworzony konkretny przekaz wizualny, możemy mówić o zbudowaniu podstaw marki. Budowa sklepu to jednak proces tworzenia narzędzi, dzięki którym marka będzie działać.

Należy pamiętać, że nawet najlepszy i najładniejszy sklep, z najlepszymi rozszerzeniami, super cenami i tysiącem produktów, nie będzie dobrym biznesem, dopóki klienci nie będą mieli o nim pojęcia.

Na tym etapie wdrażamy kolejne fragmenty strategii i rozpoczynamy działania marketingowe, które zachęcą klientów do skorzystania z oferty sklepu.

Na tym etapie oferujemy pomoc w zakresie:

projektowania i realizacji działań w mediach społecznościowych
pozycjonowania i optymalizacji SEO
budowania kampanii reklamowych Google Ads, Meta, Microsoft Ads
organizowania kampanii promocyjnych i rabatowych
konsultacji dotyczących działań rozwojowych.

Analizujemy biznes, optymalizujemy procesy.

Przeprowadzanie ciągłych analiz oraz optymalizacja procesów to jedna z najważniejszych zasad e-biznesu. Dlatego tak istotne jest zbieranie i analizowanie wszystkich dostępnych danych związanych z prowadzeniem działalności. Warto pamiętać, że procesy, które są stale udoskonalane, mają duży wpływ na sukces przedsiębiorstwa – począwszy od zmian w wizerunku, a skończywszy na sposobie pakowania produktów.

Na tym etapie oferujemy pomoc w zakresie:

analizy zachowań klientów,
monitoringu fraz związanych z marką,
analiza i optymalizacja procesu sprzedażowego
weryfikacji jakości obsługi klienta,
optymalizacji przygotowania wysyłki,
analizy opinii oraz rozwijania opiniowania.

Używamy plików cookie, aby zapewnić jak najlepszy komfort przeglądania strony. Polityka prywatności