System oparty o sprawdzone
narzędzia marketingowe
Prezentujemy Wam ofertę wdrożenia opracowanego
przez nas systemu, który łączy 3 największe kanały
pozyskiwania ruchu dla stron i sklepów internetowych.
Optymalizujemy kierowanie tego ruchu, w taki sposób,
aby jak największa liczba odbiorców pozostała w stałym
kontakcie z marką, konwertując gości sklepu na klientów.
Wykorzystujemy do tego centralną bazę mailingową,
która daje szereg nowych możliwości przekładających się
na wyniki sprzedażowe. W ofercie nie mogło zabraknąć
nowoczesnych systemów automatyzacji, chat-botów,
stron lądowania i treści bogatych w wartościowy kontent
oraz profesjonalne kreacje graficzne.
Social Media
Ruch organiczny SEO
Kampanie Ads
Remarketing
Listy mailingowe
Interakcje off-line
Model marketingowy elastycznie dopasowany do Twojego klienta.
Projekt OXmarketing to dotychczas najdłużej wdrażane rozwiązanie w naszej agencji, w czasie prac z tym projektem zdobywaliśmy wiedzę, tworzyliśmy wdrożenia i testowaliśmy rozwiązania.
Proces ten był o tyle trudny, że był to również okres dynamicznych zmian w głównych narzędziach, które wykorzystujemy, tak więc wyzwaniem było stworzenie algorytmu, który można w dowolnej chwili aktualizować, tak by nie
zakłócać pracy pozostałych modułów.
Naszym głównym założeniem było zbudowanie systemu na tyle skutecznego, by przy maksymalnej optymalizacji kosztów reklamy, zwiększyć prawdopodobieństwo dokonania zakupu przez odbiorcę, który nie
tylko trafił do naszego sklepu internetowego, ale miał jakikolwiek inny punkt styczności z naszą marką.
Wartościowe posty
Social Media
(budowa wizerunku)
Kampanie zwiększające zasięgi w Social Media
Kampanie ograniczone czasowo oraz ilościowo
Akcje sprzedażowe i promocyjne z użyciem chatbotów
Dostosowanie treści do rodzaju odbiorców
Kierowanie ruchu na specjalne strony lądowania
Newsletter z system automatyzacji wysyłki mail + SMS
Analiza fraz wyszukiwania LONG TAIL
Live Chat z opcją oddzwaniania do klientów.
Skuteczna strategia marketingowa
Opracowanie prezentowanego systemu jest efektem 16 lat doświadczenia w branży e-commerce, analityki zachowań klientów, testów A/B, nauki oraz realnych wdrożeń.
Sukces powodzenia w marketingu
tkwi w połączeniu wszystkich
narzędzi w jeden skuteczny system.
01 Budowa centralnej bazy mailingowej -
Tworzymy centralną bazę mailingową stanowiąca najważniejszy element
naszego systemu, to tutaj trafią klienci zainteresowani ofertą bez względu na
to, czy pozyskaliśmy ich z reklamy w Google, w social mediach czy w ruchu
organicznego. Baza pozwoli nam ich dzielić na grupy, a następnie wysyłać
spersonalizowane wiadomości (mailing). W bazie również przechowywane
są inne dane, takie jak nr tel. dzięki temu możemy, wspierać akcje
reklamowe SMS-ami.
Utworzenie własnej bazy również zabezpiecza firmę. Konto reklamowe czy
profil społecznościowy nigdy nie jest własnością firmy. Firma tylko korzysta
z usług danej platformy, mimo inwestowanych budżetów, administrator z
jakichś przyczyn może odmówić dalszej współpracy, i budżety przepadają.
Natomiast baza mailingowa zawsze jest własnością firmy i możemy jej
zasoby wykorzystywać do wszystkich działań, jakie planujemy w firmie.
02 Budowa nowego kanału sprzedaży w Social Media (Social Selling) -
Facebook i Instagram to jeden z najmocniejszych kanałów generowania
sprzedaży, połączony z zewnętrznymi narzędziami tworzy skuteczny system
generowania nowych klientów. Do promocji w mediach społecznościowych
wykorzystujemy systemy do automatyzacji, chat boty, zaawansowana
analityka oraz re-marketing. Skuteczne reklamy dobrze zwiększą zasięg
twojej oferty, mają bowiem jeden z największych wskaźników, mimo coraz
bardziej obcinanych zasięgów.
Prowadząc Twój profil w mediach społecznościowych, dostarczamy Twoim
odbiorcom wartościowe treści rozszerzane o profesjonalnie zaprojektowane
kreacje graficzne i video. Często łączymy je również z postami reklamowi,
angażując Twoją społeczność do udziału w konkursach i systemach szybkiej
sprzedaży, tworząc zupełnie nowe doświadczenia zakupowe.
03 Usprawnienie ruchu organicznego -
Optymalizacja wyników wyszukiwania w skrócie SEO to nadal jedno z
najważniejszych działań marketingowych. To również jedno z trudniejszych
wyzwań dla marketerów, ponieważ wyszukiwarki ciągle się rozwijają, by
maksymalnie skracać czas dotarcia do wartościowych treści. Ponadto
zmienia się również sposób, w jaki my sami korzystamy z wyszukiwarek.
Podchodzimy do pozycjonowania w sposób niekonwencjonalny, lecz bardzo
skuteczny. Na przykład sprzedając buty, pozycjonowanie kategorii lub całego
sklepu na frazę „buty” obecnie nie przyniesie dobrych rezultatów, ale
sytuacja ta mocno się zmieni, kiedy postanowimy pozycjonować frazę np.
„Buty sportowe do biegania na jesień” i przekierujemy ruch do specjalnie
przygotowanej strony lądowania. Umieszczając na niej kontent, którego
szukają odbiorcy wraz z wąsko dobraną ofertą, zostaniemy docenieni za
wartość treści przez Google, który podniesie naszą pozycję w wynikach
wyszukiwania. Dodatkowo klient trafi na stronę, dokładnie poświęconą
temu, czego szuka, a to zupełnie inne doświadczenie, niż kiedy trafia na sklep
z 20 000 par butów.
04 Kampanie Google Ads Google Shopping
Płatne wyniki wyszukiwania to częsta metoda promowania produktów na
kilka różnych sposobów, takich jak wynik w sieci wyszukiwania, Google
Shopping czy też remarketing. Jednak mimo dużej skuteczności tego kanału,
reklamowanie przez kampanie Google, ma ona dwie zasadnicze wady.
Eliminując pierwszą wadę, nie opieramy marketingu całej organizacji na
jednym kanale, który w dowolnej chwili może zostać czasowo zablokowany
przez automatyczne boty. Traktujemy kampanie Google jako uzupełnienie,
pozostałych działań. Płatne kampanie w Google mają bardzo dużą
skuteczność, dlatego przeznaczamy budżet najpierw na działania
strategiczne a kwotą, która pozostaje w budżecie „dopalamy” ruch w
Google ADS
OXmarketing Basic
Kampania FacebookAds
Prowadzenie profilu Fb/Instagram
Obsługa kampanii (1/1)
Do 20 postów Tekst + Kreacja graficzna
Kampania mailingowa
Budowa kampanii
Budowa strefy promocyjnej
Obsługa kampanii
Działania SEO
Optymalizacja SEO witryny
Budowa 1 strony lądowania
OXmarketing Medium
Kampania GoogleAds
Budowa kampanii
Kreacje dla re-marketingu
Obsługa kampanii (2/2)
Opieka techniczna kampanii
Kampania FacebookAds
Prowadzenie profilu Fb/Instagram
Obsługa kampanii (2/2)
Funkcja automatyzacji Chatbot
Kampania mailingowa
Budowa kampanii
Budowa strefy promocyjnej
Obsługa kampanii
Działania SEO
Optymalizacja SEO
Budowa 2 stron lądowania.
OXmarketing Premium
Kampania GoogleAds
Budowa kampanii
Kreacja dla remarketingu
Obsługa kampanii (4/8)
Opieka techniczna kampanii
Kampania FacebookAds
Prowadzenie profilu Fb/Instagram
Obsługa kampanii (4/4)
Funkcja automatyzacji Chatbot
Kampania mailingowa
Budowa kampanii
Budowa strefy promocyjnej
Obsługa kampanii
Działania SEO
Optymalizacja SEO
Budowa strony lądowania 4 szt.