Zapieksy.com – Zapiekanki do paczkomatu
Założeniem projektu było wdrożenie pierwszego w Polsce kompletnego systemu ecommerce dla dostaw świeżej żywności. W tym przypadku zapiekanki w postaci nie mrożonej, gotowej do…
StaraPiwnica – kreacja brandu dla gastronomii
Założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie nowej marki dla branży gastonomicznej skupiającej się na sieci restauracji oferujących połączenie tradycyjnych smaków kuchni włoskiej z bogatą…
StellCenter – kompleksowa kreacja brandu
Głównym założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie nowej marki łączącej kilka gałęzi działalności firmy. Zaplanowany zostały prace projektowe w zakresie opracowania nowej spójnej nazwy…
agrido.pl – Sklep rolniczy
Założeniem projektu była budowa sklepu internetowego oraz nowej marki dla firmy z branży rolniczej. Agrido.pl to sklep oferujący pasze, nawozy, materiały eksploatacyjne dla rolników.…
ewinyl.pl – Sklep z wykładzinami
Założeniem realizacji była budowa sklepu internetowego o specjalizacji wyłącznie wykładzin winylowych. Główny powodem wydzielenia asortymentu, wykładzin winylowych z głównego sklepu Alfombra było polepszenie czytelności…
etrawa.pl – Największy sklep ze sztuczną trawą
Założeniem wdrożenia sklepu e-trawa.pl było nie tylko stworzenie platformy sprzedażowej, który ułatwia zakup tak niszowego produktu jak sztuczna trawa ale, również promocja zupełnie nowej…
fokusownia.online – Kakowska Fokusownia
Założeniem projektu była budowa strony informacyjnej dla Krakowskiej Fokusownii. Celem tego wdrożenia było zwiększenie świadomości klientów na temat oferty, jak i również stworzenie wirtualnego…
quickside.pl – Oficjalny sklep marki odzieżowej
Założeniem projektu był re-brand marki dla sklepu odzieżowego, oraz budowa platformy sprzedażowej. Oferta sklepu opierająca się o produkty marki QUICKSIDE, skłoniła nas do stworzenia…
marselie.pl – Oficjalny sklep marki odzieżowej
Założeniem projektu była budowa nowej marki dla sklepu odzieżowego, oraz platformy sprzedażowej. Oferta sklepu kierowana do wąskiej grupy odbiorców, skłoniła nas do stworzenia komunikacji…