Założeniem projektu była budowa nowej marki na rynku, oferującej wysokiej jakości kawę wypalaną w Polsce. Docelowym klientem marki są smakosze kawy, oczekujący wyselekcjonowanych odmian kawy. Nasza...
Założeniem projektu była budowa nowej marki dla sklepu odzieżowego, oraz platformy sprzedażowej. Oferta sklepu opierająca się o znane światowe marki, skłoniła nas do stworzenia komunikacji w...
Założeniem realizacji projektu była kontynuacja działań marketingowych dla Alfombra Capital Group. Budowa nowego kanału komunikacyjnego połączonego z treściami video na kanale YouTube pozwala na przekaz cennej...
Założeniem projektu była budowa pierwszej w Polsce serowni on-line. Projekt zakładał stworzenie brandu w oparciu o nazwę parmezan oraz sklepu internetowego oferującego szeroką gamę serów. Na...
Założeniem projektu było zbudowanie sklepu internetowego dla istniejącej od lat pierogarni, tak aby mogła rozszerzyć swoją lokalną działalność o dostawę zamówień na terenie całej Polski. Przy...
Założeniem projektu było wdrożenie pierwszego w Polsce kompletnego systemu ecommerce dla dostaw świeżej żywności. W tym przypadku zapiekanki w postaci nie mrożonej, gotowej do upieczenia. Zakres...
Założeniem realizacji projektu była budowa sklepu internetowego, na bazie oferty produktowej dostępnej w dotychczasowym sklepie stacjonarnym. Została opracowana spójna dla całej marki identyfikacja wizualna oparta o...
Założeniem realizacji była budowa sklepu internetowego o specjalizacji wyłącznie wykładzin winylowych. Główny powodem wydzielenia asortymentu, wykładzin winylowych z głównego sklepu Alfombra było polepszenie czytelności oferty. Zakładając...
Założeniem wdrożenia sklepu e-trawa.pl było nie tylko stworzenie platformy sprzedażowej, który ułatwia zakup tak niszowego produktu jak sztuczna trawa ale, również promocja zupełnie nowej formy zakupów...