Dane adresowe
Blackdream sp. z o.o.
Gałczyńskiego 4 /901
00-362 Warszawa
NIP: 5252802374
KRS: 0000806241
Porozmawiajmy
kontakt@oxshop.pl
Tel: +48 737 909 808
Wróć

OXmarketing

terazkavke.pl – Sklep firmowy z kawą

Założeniem projektu była budowa nowej marki na rynku, oferującej wysokiej jakości kawę wypalaną w Polsce. Docelowym klientem marki są smakosze kawy, oczekujący wyselekcjonowanych odmian…

wareshop.pl – Markowy sklep odzieżowy

Założeniem projektu była budowa nowej marki dla sklepu odzieżowego, oraz platformy sprzedażowej. Oferta sklepu opierająca się o znane światowe marki, skłoniła nas do stworzenia…

adamluczko.pl – Blog personalny

Założeniem realizacji projektu była kontynuacja działań marketingowych dla Alfombra Capital Group. Budowa nowego kanału komunikacyjnego połączonego z treściami video na kanale YouTube pozwala na…

parmezan.pl – Sery świata do paczkomatu

Założeniem projektu była budowa pierwszej w Polsce serowni on-line. Projekt zakładał stworzenie brandu w oparciu o nazwę parmezan oraz sklepu internetowego oferującego szeroką gamę…

pierogipolskie.pl – Obiad do paczkomatu

Założeniem projektu było zbudowanie sklepu internetowego dla istniejącej od lat pierogarni, tak aby mogła rozszerzyć swoją lokalną działalność o dostawę zamówień na terenie całej…

Zapieksy.com – Zapiekanki do paczkomatu

Założeniem projektu było wdrożenie pierwszego w Polsce kompletnego systemu ecommerce dla dostaw świeżej żywności. W tym przypadku zapiekanki w postaci nie mrożonej, gotowej do…

Krowkomania.pl – Krówki do paczkomatu

elkur.pl – Sklep z wyposażeniem warsztatu

Założeniem realizacji projektu była budowa sklepu internetowego, na bazie oferty produktowej dostępnej w dotychczasowym sklepie stacjonarnym. Została opracowana spójna dla całej marki identyfikacja wizualna…

ewinyl.pl – Sklep z wykładzinami

Założeniem realizacji była budowa sklepu internetowego o specjalizacji wyłącznie wykładzin winylowych. Główny powodem wydzielenia asortymentu, wykładzin winylowych z głównego sklepu Alfombra było polepszenie czytelności…

etrawa.pl – Największy sklep ze sztuczną trawą

Założeniem wdrożenia sklepu e-trawa.pl było nie tylko stworzenie platformy sprzedażowej, który ułatwia zakup tak niszowego produktu jak sztuczna trawa ale, również promocja zupełnie nowej…

coregravel.pl – Polski sklep Coregravel

Założeniem projektu było odłączenie oferty produktów COREGRAVEL od głównego sklepu inwestora, oraz stworzenie centralnego punktu składania zamówień u polskiego (wyłącznego) dystrybutora produktów COREGRAVEL. Sklep…

fokusownia.online – Kakowska Fokusownia

Założeniem projektu była budowa strony informacyjnej dla Krakowskiej Fokusownii. Celem tego wdrożenia było zwiększenie świadomości klientów na temat oferty, jak i również stworzenie wirtualnego…

Używamy plików cookie, aby zapewnić jak najlepszy komfort przeglądania strony. Polityka prywatności

7 grudnia, 2020

terazkavke.pl – Sklep firmowy z kawą

Założeniem projektu była budowa nowej marki na rynku, oferującej wysokiej jakości kawę wypalaną w Polsce. Docelowym klientem marki są smakosze kawy, oczekujący wyselekcjonowanych odmian…

  • Strategia

    Budowa nowej marki, Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce, marketing

  • Klient:

    terazkavke.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

wareshop.pl – Markowy sklep odzieżowy

Założeniem projektu była budowa nowej marki dla sklepu odzieżowego, oraz platformy sprzedażowej. Oferta sklepu opierająca się o znane światowe marki, skłoniła nas do stworzenia…

  • Strategia

    Budowa nowej marki, Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce, marketing

  • Klient:

    wareshop.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

adamluczko.pl – Blog personalny

Założeniem realizacji projektu była kontynuacja działań marketingowych dla Alfombra Capital Group. Budowa nowego kanału komunikacyjnego połączonego z treściami video na kanale YouTube pozwala na…

  • Strategia

    Budowa marki osobistej

  • Projekt

    Brand, Blog personalny

  • Klient:

    adamluczko.pl

Zobacz projekt on-line

parmezan.pl – Sery świata do paczkomatu

Założeniem projektu była budowa pierwszej w Polsce serowni on-line. Projekt zakładał stworzenie brandu w oparciu o nazwę parmezan oraz sklepu internetowego oferującego szeroką gamę…

  • Strategia

    Innowacja, Budowa nowej marki

  • Projekt

    Brand, e-commerce, marketing, packshot

  • Klient:

    parmezan.pl

Zobacz projekt on-line

pierogipolskie.pl – Obiad do paczkomatu

Założeniem projektu było zbudowanie sklepu internetowego dla istniejącej od lat pierogarni, tak aby mogła rozszerzyć swoją lokalną działalność o dostawę zamówień na terenie całej…

  • Strategia

    Innowacja, budowa nowej marki, Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce, design pack, Marketing

  • Klient:

    pierogipolskie.pl

Zobacz projekt on-line

Zapieksy.com – Zapiekanki do paczkomatu

Założeniem projektu było wdrożenie pierwszego w Polsce kompletnego systemu ecommerce dla dostaw świeżej żywności. W tym przypadku zapiekanki w postaci nie mrożonej, gotowej do…

  • Strategia

    Innowacja

  • Projekt

    Brand, marketing, ecommerce, packshot

  • Klient:

    Zapieksy.com

Zobacz projekt on-line

Krowkomania.pl – Krówki do paczkomatu

  • Strategia

    Innowacja, budowa nowej marki

  • Projekt

    Brand, marketing, e-commerce, packshot

  • Klient:

    ArcoSweets

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

elkur.pl – Sklep z wyposażeniem warsztatu

Założeniem realizacji projektu była budowa sklepu internetowego, na bazie oferty produktowej dostępnej w dotychczasowym sklepie stacjonarnym. Została opracowana spójna dla całej marki identyfikacja wizualna…

  • Strategia

    Sprzedaż on-line

  • Projekt

    e-commerce, marketing, packshot

  • Klient:

    elkur.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

ewinyl.pl – Sklep z wykładzinami

Założeniem realizacji była budowa sklepu internetowego o specjalizacji wyłącznie wykładzin winylowych. Główny powodem wydzielenia asortymentu, wykładzin winylowych z głównego sklepu Alfombra było polepszenie czytelności…

  • Strategia

    Innowacja, Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce, marketing, packshot

  • Klient:

    ewinyl.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

etrawa.pl – Największy sklep ze sztuczną trawą

Założeniem wdrożenia sklepu e-trawa.pl było nie tylko stworzenie platformy sprzedażowej, który ułatwia zakup tak niszowego produktu jak sztuczna trawa ale, również promocja zupełnie nowej…

  • Strategia

    Innowacja, Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce, marketing, packshot

  • Klient:

    etrawa.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

coregravel.pl – Polski sklep Coregravel

Założeniem projektu było odłączenie oferty produktów COREGRAVEL od głównego sklepu inwestora, oraz stworzenie centralnego punktu składania zamówień u polskiego (wyłącznego) dystrybutora produktów COREGRAVEL. Sklep…

  • Strategia

    Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce, marketing, packshot

  • Klient:

    coregravel.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

fokusownia.online – Kakowska Fokusownia

Założeniem projektu była budowa strony informacyjnej dla Krakowskiej Fokusownii. Celem tego wdrożenia było zwiększenie świadomości klientów na temat oferty, jak i również stworzenie wirtualnego…

  • Strategia

    Dywersyfikacja działań


  • Projekt

    Brand, Strona firmowa

  • Klient:

    fokusownia.online

Zobacz projekt on-line