fbpx
Dane adresowe
Blackdream sp. z o.o.
Gałczyńskiego 4 /901
00-362 Warszawa
NIP: 5252802374
KRS: 0000806241
Porozmawiajmy
kontakt@oxshop.pl
Tel: +48 737 909 808

OXmarketing

terazkavke.pl – Sklep firmowy z kawą

wareshop.pl – Markowy sklep odzieżowy

adamluczko.pl – Blog personalny

parmezan.pl – Sery świata do paczkomatu

pierogipolskie.pl – Obiad do paczkomatu

Zapieksy.com – Zapiekanki do paczkomatu

Krowkomania.pl – Krówki do paczkomatu

elkur.pl – Sklep z wyposażeniem warsztatu

ewinyl.pl – Sklep z wykładzinami

etrawa.pl – Największy sklep ze sztuczną trawą

Używamy plików cookie, aby zapewnić jak najlepszy komfort przeglądania strony.
7 grudnia, 2020

terazkavke.pl – Sklep firmowy z kawą

Założeniem projektu była budowa nowej marki na rynku, oferującej wysokiej jakości kawę wypalaną w Polsce. Docelowym klientem marki są smakosze kawy, oczekujący wyselekcjonowanych odmian kawy. Nasza...
  • Strategia

    Budowa nowej marki, Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce, marketing

  • Klient:

    terazkavke.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

wareshop.pl – Markowy sklep odzieżowy

Założeniem projektu była budowa nowej marki dla sklepu odzieżowego, oraz platformy sprzedażowej. Oferta sklepu opierająca się o znane światowe marki, skłoniła nas do stworzenia komunikacji w...
  • Strategia

    Budowa nowej marki, Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce, marketing

  • Klient:

    wareshop.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

adamluczko.pl – Blog personalny

Założeniem realizacji projektu była kontynuacja działań marketingowych dla Alfombra Capital Group. Budowa nowego kanału komunikacyjnego połączonego z treściami video na kanale YouTube pozwala na przekaz cennej...
  • Strategia

    Budowa marki osobistej

  • Projekt

    Brand, Blog personalny

  • Klient:

    adamluczko.pl

Zobacz projekt on-line

parmezan.pl – Sery świata do paczkomatu

Założeniem projektu była budowa pierwszej w Polsce serowni on-line. Projekt zakładał stworzenie brandu w oparciu o nazwę parmezan oraz sklepu internetowego oferującego szeroką gamę serów. Na...
  • Strategia

    Innowacja, Budowa nowej marki

  • Projekt

    Brand, e-commerce, marketing, packshot

  • Klient:

    parmezan.pl

Zobacz projekt on-line

pierogipolskie.pl – Obiad do paczkomatu

Założeniem projektu było zbudowanie sklepu internetowego dla istniejącej od lat pierogarni, tak aby mogła rozszerzyć swoją lokalną działalność o dostawę zamówień na terenie całej Polski. Przy...
  • Strategia

    Innowacja, budowa nowej marki, Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce, design pack, Marketing

  • Klient:

    pierogipolskie.pl

Zobacz projekt on-line

Zapieksy.com – Zapiekanki do paczkomatu

Założeniem projektu było wdrożenie pierwszego w Polsce kompletnego systemu ecommerce dla dostaw świeżej żywności. W tym przypadku zapiekanki w postaci nie mrożonej, gotowej do upieczenia. Zakres...
  • Strategia

    Innowacja

  • Projekt

    Brand, marketing, ecommerce, packshot

  • Klient:

    Zapieksy.com

Zobacz projekt on-line

Krowkomania.pl – Krówki do paczkomatu

  • Strategia

    Innowacja, budowa nowej marki

  • Projekt

    Brand, marketing, e-commerce, packshot

  • Klient:

    ArcoSweets

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

elkur.pl – Sklep z wyposażeniem warsztatu

Założeniem realizacji projektu była budowa sklepu internetowego, na bazie oferty produktowej dostępnej w dotychczasowym sklepie stacjonarnym. Została opracowana spójna dla całej marki identyfikacja wizualna oparta o...
  • Strategia

    Sprzedaż on-line

  • Projekt

    e-commerce, marketing, packshot

  • Klient:

    elkur.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

ewinyl.pl – Sklep z wykładzinami

Założeniem realizacji była budowa sklepu internetowego o specjalizacji wyłącznie wykładzin winylowych. Główny powodem wydzielenia asortymentu, wykładzin winylowych z głównego sklepu Alfombra było polepszenie czytelności oferty. Zakładając...
  • Strategia

    Innowacja, Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce, marketing, packshot

  • Klient:

    ewinyl.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

etrawa.pl – Największy sklep ze sztuczną trawą

Założeniem wdrożenia sklepu e-trawa.pl było nie tylko stworzenie platformy sprzedażowej, który ułatwia zakup tak niszowego produktu jak sztuczna trawa ale, również promocja zupełnie nowej formy zakupów...
  • Strategia

    Innowacja, Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce, marketing, packshot

  • Klient:

    etrawa.pl

Zobacz projekt on-line