Założeniem projektu było odłączenie oferty produktów COREGRAVEL od głównego sklepu inwestora, oraz stworzenie centralnego punktu składania zamówień u polskiego (wyłącznego) dystrybutora produktów COREGRAVEL. Sklep posiada odmienną...
Założeniem projektu była budowa strony informacyjnej dla Krakowskiej Fokusownii. Celem tego wdrożenia było zwiększenie świadomości klientów na temat oferty, jak i również stworzenie wirtualnego centrum komunikacji...
Założeniem projektu był re-brand marki dla sklepu odzieżowego, oraz budowa platformy sprzedażowej. Oferta sklepu opierająca się o produkty marki QUICKSIDE, skłoniła nas do stworzenia komunikacji w...
We’ve created a unique visual system and strategy across the wide existing spectrum of visible mobile applications and found yourself in a wide, straggling with wainscots...
Marka dywanownia.pl powstała w wyniku podziału oferty sklepu multi-asortymentowego Alfombra.pl. Założeniem głównym było ułatwienie zakupu produktów personalizowanych, zastosowanie kalkulatora obliczającego cenę na bazie konkretnej długości, oraz...
Założeniem realizacji tego projektu było rozwiązanie podstawowego problemu jakim była prezentacja oferty, łatwy dostęp do kart technicznych produktu. Po rozpoznaniu rynku w tej przestrzeni branżowej postawiliśmy...