Założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie nowej marki dla branży gastonomicznej skupiającej się na sieci restauracji oferujących połączenie tradycyjnych smaków kuchni włoskiej z bogatą ofertą wina...
Głównym założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie nowej marki łączącej kilka gałęzi działalności firmy. Zaplanowany zostały prace projektowe w zakresie opracowania nowej spójnej nazwy dla aktualnych...
Założeniem projektu była budowa sklepu internetowego oraz nowej marki dla firmy z branży rolniczej. Agrido.pl to sklep oferujący pasze, nawozy, materiały eksploatacyjne dla rolników. Przy budowie...
Założeniem realizacji była budowa sklepu internetowego o specjalizacji wyłącznie wykładzin winylowych. Główny powodem wydzielenia asortymentu, wykładzin winylowych z głównego sklepu Alfombra było polepszenie czytelności oferty. Zakładając...
Założeniem wdrożenia sklepu e-trawa.pl było nie tylko stworzenie platformy sprzedażowej, który ułatwia zakup tak niszowego produktu jak sztuczna trawa ale, również promocja zupełnie nowej formy zakupów...
Założeniem projektu była budowa strony informacyjnej dla Krakowskiej Fokusownii. Celem tego wdrożenia było zwiększenie świadomości klientów na temat oferty, jak i również stworzenie wirtualnego centrum komunikacji...
Założeniem projektu był re-brand marki dla sklepu odzieżowego, oraz budowa platformy sprzedażowej. Oferta sklepu opierająca się o produkty marki QUICKSIDE, skłoniła nas do stworzenia komunikacji w...
Założeniem projektu była budowa nowej marki dla sklepu odzieżowego, oraz platformy sprzedażowej. Oferta sklepu kierowana do wąskiej grupy odbiorców, skłoniła nas do stworzenia komunikacji w stylu...
We’ve created a unique visual system and strategy across the wide existing spectrum of visible mobile applications and found yourself in a wide, straggling with wainscots...