Naszym głównym celem było stworzenie landing page, który skutecznie przyciągnie potencjalnych pracowników (kierowców) dla firm Uber, Free Now i Bolt, z którymi współpracuje Eternis.…
Naszym głównym celem było stworzenie landing page, który skutecznie przyciągnie potencjalnych pracowników (kurierów) dla firmy Glovo, współpracującej z Eternis. Misją strony było przedstawienie atrakcyjnych…
Rozpoczęliśmy naszą pracę od kompleksowego projektowania marki AzSzkodaJesc.pl. Naszym celem było stworzenie wizerunku, który będzie wyjątkowy i przyciągający uwagę klientów. Zaczęliśmy od opracowania logo,…
Rozpoczęliśmy naszą pracę od gruntownego rebrandingu marki FitStrong, kładąc nacisk na stworzenie nowego wizerunku, który będzie odzwierciedlać jej wartości oraz unikalność. Opracowaliśmy nową identyfikację…
Rozpoczęliśmy projekt od rebrandingu marki Swiat-Dziecka.com.pl, przykładając szczególną wagę do stworzenia nowego logo, które będzie odzwierciedlać wartości marki oraz jej charakter. Opracowaliśmy nową identyfikację…
Podczas tworzenia marki online BalonyPremium.pl skupiliśmy się na stworzeniu nazwy, która będzie łatwa do zapamiętania, atrakcyjna i odzwierciedlać będzie wysoką jakość oferowanych produktów. Wybór…
Dla firmy GotoweDomy.pl, postanowiliśmy stworzyć markę innowacyjną, która doskonale odzwierciedla ich wyjątkową ofertę – gotowe domy z kompleksową budową dostarczane dosłownie pod klucz. Naszym…
Podczas projektowania sklepu internetowego NexusStore.pl priorytetem było dostosowanie platformy do preferencji i zachowań głównej grupy docelowej, czyli miłośników wkładów nikotynowych. Skupiliśmy się na stworzeniu…
Rozpoczęliśmy projekt od koncentracji na mocnym brandingu marki Milwaukee, wykorzystując ich renomę i wysokiej jakości materiały. Naszym celem było stworzenie platformy, która będzie odzwierciedlać…
Rozpoczęliśmy od stworzenia silnego brandu i strategii komunikacyjnej, podkreślając unikalność i smakowitość oferowanych produktów. Skupiliśmy się na tworzeniu intuicyjnej platformy zakupowej, zapewniając łatwą nawigację…
Realizacja projektu sklepu online dla VisionExpert.com.pl stanowiła dla nas wyjątkową okazję do połączenia innowacyjnych technologii z głębokim zrozumieniem potrzeb użytkowników, mając na uwadze dziedzictwo…
Założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie nowej marki dla producenta napojów słodzonych wyłącznie miodem oraz miodów kremowanych. Zaplanowany zostały prace projektowe w zakresie opracowania…
Założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie nowej marki dla branży gastonomicznej skupiającej się na wypieku słynnych „cynamonek” rodem ze Szktoholmu. Zaplanowany zostały prace projektowe…
Głównym założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie sklepu internetowego dla nowo powstałej marki na rynku, oferującej wyroby tytoniowe. Sklep został zaprojektowany zgodnie trendami panującymi…
Założeniem projektu była budowa nowej marki na rynku, oferującej wysokiej jakości kawę wypalaną w Polsce. Docelowym klientem marki są smakosze kawy, oczekujący wyselekcjonowanych odmian…
Założeniem projektu była budowa nowej marki dla sklepu odzieżowego, oraz platformy sprzedażowej. Oferta sklepu opierająca się o znane światowe marki, skłoniła nas do stworzenia…
Założeniem realizacji projektu była kontynuacja działań marketingowych dla Alfombra Capital Group. Budowa nowego kanału komunikacyjnego połączonego z treściami video na kanale YouTube pozwala na…
Założeniem projektu była budowa pierwszej w Polsce serowni on-line. Projekt zakładał stworzenie brandu w oparciu o nazwę parmezan oraz sklepu internetowego oferującego szeroką gamę…
Założeniem projektu było zbudowanie sklepu internetowego dla istniejącej od lat pierogarni, tak aby mogła rozszerzyć swoją lokalną działalność o dostawę zamówień na terenie całej…
We’ve created a unique visual system and strategy across the wide existing spectrum of visible mobile applications and found yourself in a wide, straggling…
Założeniem projektu było wdrożenie pierwszego w Polsce kompletnego systemu ecommerce dla dostaw świeżej żywności. W tym przypadku zapiekanki w postaci nie mrożonej, gotowej do…
Założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie nowej marki dla branży gastonomicznej skupiającej się na sieci restauracji oferujących połączenie tradycyjnych smaków kuchni włoskiej z bogatą…
Głównym założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie nowej marki łączącej kilka gałęzi działalności firmy. Zaplanowany zostały prace projektowe w zakresie opracowania nowej spójnej nazwy…
Założeniem projektu była budowa sklepu internetowego oraz nowej marki dla firmy z branży rolniczej. Agrido.pl to sklep oferujący pasze, nawozy, materiały eksploatacyjne dla rolników.…
Założeniem realizacji projektu była budowa sklepu internetowego, na bazie oferty produktowej dostępnej w dotychczasowym sklepie stacjonarnym. Została opracowana spójna dla całej marki identyfikacja wizualna…
Założeniem realizacji była budowa sklepu internetowego o specjalizacji wyłącznie wykładzin winylowych. Główny powodem wydzielenia asortymentu, wykładzin winylowych z głównego sklepu Alfombra było polepszenie czytelności…
Założeniem wdrożenia sklepu e-trawa.pl było nie tylko stworzenie platformy sprzedażowej, który ułatwia zakup tak niszowego produktu jak sztuczna trawa ale, również promocja zupełnie nowej…
Założeniem projektu było odłączenie oferty produktów COREGRAVEL od głównego sklepu inwestora, oraz stworzenie centralnego punktu składania zamówień u polskiego (wyłącznego) dystrybutora produktów COREGRAVEL. Sklep…
Założeniem projektu była budowa strony informacyjnej dla Krakowskiej Fokusownii. Celem tego wdrożenia było zwiększenie świadomości klientów na temat oferty, jak i również stworzenie wirtualnego…
Założeniem projektu był re-brand marki dla sklepu odzieżowego, oraz budowa platformy sprzedażowej. Oferta sklepu opierająca się o produkty marki QUICKSIDE, skłoniła nas do stworzenia…
Założeniem projektu była budowa nowej marki dla sklepu odzieżowego, oraz platformy sprzedażowej. Oferta sklepu kierowana do wąskiej grupy odbiorców, skłoniła nas do stworzenia komunikacji…
We’ve created a unique visual system and strategy across the wide existing spectrum of visible mobile applications and found yourself in a wide, straggling…
Marka dywanownia.pl powstała w wyniku podziału oferty sklepu multi-asortymentowego Alfombra.pl. Założeniem głównym było ułatwienie zakupu produktów personalizowanych, zastosowanie kalkulatora obliczającego cenę na bazie konkretnej…
Założeniem realizacji tego projektu było rozwiązanie podstawowego problemu jakim była prezentacja oferty, łatwy dostęp do kart technicznych produktu. Po rozpoznaniu rynku w tej przestrzeni…