Założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie nowej marki dla producenta napojów słodzonych wyłącznie miodem oraz miodów kremowanych. Zaplanowany zostały prace projektowe w zakresie opracowania nazwy dla...
Założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie nowej marki dla branży gastonomicznej skupiającej się na wypieku słynnych „cynamonek” rodem ze Szktoholmu. Zaplanowany zostały prace projektowe w zakresie...
Głównym założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie sklepu internetowego dla nowo powstałej marki na rynku, oferującej wyroby tytoniowe. Sklep został zaprojektowany zgodnie trendami panującymi wśród grupy...
Założeniem projektu była budowa nowej marki na rynku, oferującej wysokiej jakości kawę wypalaną w Polsce. Docelowym klientem marki są smakosze kawy, oczekujący wyselekcjonowanych odmian kawy. Nasza...
Założeniem projektu była budowa nowej marki dla sklepu odzieżowego, oraz platformy sprzedażowej. Oferta sklepu opierająca się o znane światowe marki, skłoniła nas do stworzenia komunikacji w...
Założeniem realizacji projektu była kontynuacja działań marketingowych dla Alfombra Capital Group. Budowa nowego kanału komunikacyjnego połączonego z treściami video na kanale YouTube pozwala na przekaz cennej...
Założeniem projektu była budowa pierwszej w Polsce serowni on-line. Projekt zakładał stworzenie brandu w oparciu o nazwę parmezan oraz sklepu internetowego oferującego szeroką gamę serów. Na...
Założeniem projektu było zbudowanie sklepu internetowego dla istniejącej od lat pierogarni, tak aby mogła rozszerzyć swoją lokalną działalność o dostawę zamówień na terenie całej Polski. Przy...
We’ve created a unique visual system and strategy across the wide existing spectrum of visible mobile applications and found yourself in a wide, straggling with wainscots...
Założeniem projektu było wdrożenie pierwszego w Polsce kompletnego systemu ecommerce dla dostaw świeżej żywności. W tym przypadku zapiekanki w postaci nie mrożonej, gotowej do upieczenia. Zakres...
Założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie nowej marki dla branży gastonomicznej skupiającej się na sieci restauracji oferujących połączenie tradycyjnych smaków kuchni włoskiej z bogatą ofertą wina...
Głównym założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie nowej marki łączącej kilka gałęzi działalności firmy. Zaplanowany zostały prace projektowe w zakresie opracowania nowej spójnej nazwy dla aktualnych...
Założeniem projektu była budowa sklepu internetowego oraz nowej marki dla firmy z branży rolniczej. Agrido.pl to sklep oferujący pasze, nawozy, materiały eksploatacyjne dla rolników. Przy budowie...
Założeniem realizacji projektu była budowa sklepu internetowego, na bazie oferty produktowej dostępnej w dotychczasowym sklepie stacjonarnym. Została opracowana spójna dla całej marki identyfikacja wizualna oparta o...
Założeniem realizacji była budowa sklepu internetowego o specjalizacji wyłącznie wykładzin winylowych. Główny powodem wydzielenia asortymentu, wykładzin winylowych z głównego sklepu Alfombra było polepszenie czytelności oferty. Zakładając...
Założeniem wdrożenia sklepu e-trawa.pl było nie tylko stworzenie platformy sprzedażowej, który ułatwia zakup tak niszowego produktu jak sztuczna trawa ale, również promocja zupełnie nowej formy zakupów...
Założeniem projektu było odłączenie oferty produktów COREGRAVEL od głównego sklepu inwestora, oraz stworzenie centralnego punktu składania zamówień u polskiego (wyłącznego) dystrybutora produktów COREGRAVEL. Sklep posiada odmienną...
Założeniem projektu była budowa strony informacyjnej dla Krakowskiej Fokusownii. Celem tego wdrożenia było zwiększenie świadomości klientów na temat oferty, jak i również stworzenie wirtualnego centrum komunikacji...
Założeniem projektu był re-brand marki dla sklepu odzieżowego, oraz budowa platformy sprzedażowej. Oferta sklepu opierająca się o produkty marki QUICKSIDE, skłoniła nas do stworzenia komunikacji w...
Założeniem projektu była budowa nowej marki dla sklepu odzieżowego, oraz platformy sprzedażowej. Oferta sklepu kierowana do wąskiej grupy odbiorców, skłoniła nas do stworzenia komunikacji w stylu...
We’ve created a unique visual system and strategy across the wide existing spectrum of visible mobile applications and found yourself in a wide, straggling with wainscots...
Marka dywanownia.pl powstała w wyniku podziału oferty sklepu multi-asortymentowego Alfombra.pl. Założeniem głównym było ułatwienie zakupu produktów personalizowanych, zastosowanie kalkulatora obliczającego cenę na bazie konkretnej długości, oraz...
Założeniem realizacji tego projektu było rozwiązanie podstawowego problemu jakim była prezentacja oferty, łatwy dostęp do kart technicznych produktu. Po rozpoznaniu rynku w tej przestrzeni branżowej postawiliśmy...