fbpx
Dane adresowe
Blackdream sp. z o.o.
Gałczyńskiego 4 /901
00-362 Warszawa
NIP: 5252802374
KRS: 0000806241
Porozmawiajmy
kontakt@oxshop.pl
Tel: +48 737 909 808

Używamy plików cookie, aby zapewnić jak najlepszy komfort przeglądania strony. Polityka prywatności

7 grudnia, 2020

vitbee™ – kreacja brandu spożywczego

Założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie nowej marki dla producenta napojów słodzonych wyłącznie miodem oraz miodów kremowanych. Zaplanowany zostały prace projektowe w zakresie opracowania nazwy dla...

  • Strategia

    Innowacja

  • Projekt

    Brand, marketing, www

  • Klient:

    vitbee™

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

STOCKHOLM KAFFE – kreacja brandu dla gastronomii

Założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie nowej marki dla branży gastonomicznej skupiającej się na wypieku słynnych „cynamonek” rodem ze Szktoholmu. Zaplanowany zostały prace projektowe w zakresie...

  • Strategia

    Innowacja

  • Projekt

    Brand, marketing, www

  • Klient:

    STOCKHOLM KAFFE

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

nexus.cool Oficjalny sklep marki NEXUS

Głównym założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie sklepu internetowego dla nowo powstałej marki na rynku, oferującej wyroby tytoniowe. Sklep został zaprojektowany zgodnie trendami panującymi wśród grupy...

  • Strategia

    Innowacja

  • Projekt

    Brand, marketing, ecommerce, packshot

  • Klient:

    NEXUS Polska

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

terazkavke.pl – Sklep firmowy z kawą

Założeniem projektu była budowa nowej marki na rynku, oferującej wysokiej jakości kawę wypalaną w Polsce. Docelowym klientem marki są smakosze kawy, oczekujący wyselekcjonowanych odmian kawy. Nasza...

  • Strategia

    Budowa nowej marki, Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce, marketing

  • Klient:

    terazkavke.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

wareshop.pl – Markowy sklep odzieżowy

Założeniem projektu była budowa nowej marki dla sklepu odzieżowego, oraz platformy sprzedażowej. Oferta sklepu opierająca się o znane światowe marki, skłoniła nas do stworzenia komunikacji w...

  • Strategia

    Budowa nowej marki, Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce, marketing

  • Klient:

    wareshop.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

adamluczko.pl – Blog personalny

Założeniem realizacji projektu była kontynuacja działań marketingowych dla Alfombra Capital Group. Budowa nowego kanału komunikacyjnego połączonego z treściami video na kanale YouTube pozwala na przekaz cennej...

  • Strategia

    Budowa marki osobistej

  • Projekt

    Brand, Blog personalny

  • Klient:

    adamluczko.pl

Zobacz projekt on-line

parmezan.pl – Sery świata do paczkomatu

Założeniem projektu była budowa pierwszej w Polsce serowni on-line. Projekt zakładał stworzenie brandu w oparciu o nazwę parmezan oraz sklepu internetowego oferującego szeroką gamę serów. Na...

  • Strategia

    Innowacja, Budowa nowej marki

  • Projekt

    Brand, e-commerce, marketing, packshot

  • Klient:

    parmezan.pl

Zobacz projekt on-line

pierogipolskie.pl – Obiad do paczkomatu

Założeniem projektu było zbudowanie sklepu internetowego dla istniejącej od lat pierogarni, tak aby mogła rozszerzyć swoją lokalną działalność o dostawę zamówień na terenie całej Polski. Przy...

  • Strategia

    Innowacja, budowa nowej marki, Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce, design pack, Marketing

  • Klient:

    pierogipolskie.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

Sklep on-line z produktami CBD

We’ve created a unique visual system and strategy across the wide existing spectrum of visible mobile applications and found yourself in a wide, straggling with wainscots...

  • Strategia

    Innowacja, budowa nowej marki

  • Projekt

    Brand, e-commerce, design pack

  • Klient:

    certyfikowanekonopie.pl

Zobacz projekt on-line

Zapieksy.com – Zapiekanki do paczkomatu

Założeniem projektu było wdrożenie pierwszego w Polsce kompletnego systemu ecommerce dla dostaw świeżej żywności. W tym przypadku zapiekanki w postaci nie mrożonej, gotowej do upieczenia. Zakres...

  • Strategia

    Innowacja

  • Projekt

    Brand, marketing, ecommerce, packshot

  • Klient:

    Zapieksy.com

Zobacz projekt on-line

Krowkomania.pl – Krówki do paczkomatu

  • Strategia

    Innowacja, budowa nowej marki

  • Projekt

    Brand, marketing, e-commerce, packshot

  • Klient:

    ArcoSweets

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

StaraPiwnica – kreacja brandu dla gastronomii

Założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie nowej marki dla branży gastonomicznej skupiającej się na sieci restauracji oferujących połączenie tradycyjnych smaków kuchni włoskiej z bogatą ofertą wina...

  • Strategia

    Innowacja

  • Projekt

    Brand, marketing, www

  • Klient:

    StaraPiwnica

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

StellCenter – kompleksowa kreacja brandu

Głównym założeniem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie nowej marki łączącej kilka gałęzi działalności firmy. Zaplanowany zostały prace projektowe w zakresie opracowania nowej spójnej nazwy dla aktualnych...

  • Strategia

    Innowacja

  • Projekt

    Brand, marketing, www

  • Klient:

    SteelCenter

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

agrido.pl – Sklep rolniczy

Założeniem projektu była budowa sklepu internetowego oraz nowej marki dla firmy z branży rolniczej. Agrido.pl to sklep oferujący pasze, nawozy, materiały eksploatacyjne dla rolników. Przy budowie...

  • Strategia

    Budowa nowej marki, Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce

  • Klient:

    agrido.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

elkur.pl – Sklep z wyposażeniem warsztatu

Założeniem realizacji projektu była budowa sklepu internetowego, na bazie oferty produktowej dostępnej w dotychczasowym sklepie stacjonarnym. Została opracowana spójna dla całej marki identyfikacja wizualna oparta o...

  • Strategia

    Sprzedaż on-line

  • Projekt

    e-commerce, marketing, packshot

  • Klient:

    elkur.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

ewinyl.pl – Sklep z wykładzinami

Założeniem realizacji była budowa sklepu internetowego o specjalizacji wyłącznie wykładzin winylowych. Główny powodem wydzielenia asortymentu, wykładzin winylowych z głównego sklepu Alfombra było polepszenie czytelności oferty. Zakładając...

  • Strategia

    Innowacja, Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce, marketing, packshot

  • Klient:

    ewinyl.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

etrawa.pl – Największy sklep ze sztuczną trawą

Założeniem wdrożenia sklepu e-trawa.pl było nie tylko stworzenie platformy sprzedażowej, który ułatwia zakup tak niszowego produktu jak sztuczna trawa ale, również promocja zupełnie nowej formy zakupów...

  • Strategia

    Innowacja, Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce, marketing, packshot

  • Klient:

    etrawa.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

coregravel.pl – Polski sklep Coregravel

Założeniem projektu było odłączenie oferty produktów COREGRAVEL od głównego sklepu inwestora, oraz stworzenie centralnego punktu składania zamówień u polskiego (wyłącznego) dystrybutora produktów COREGRAVEL. Sklep posiada odmienną...

  • Strategia

    Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce, marketing, packshot

  • Klient:

    coregravel.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

fokusownia.online – Kakowska Fokusownia

Założeniem projektu była budowa strony informacyjnej dla Krakowskiej Fokusownii. Celem tego wdrożenia było zwiększenie świadomości klientów na temat oferty, jak i również stworzenie wirtualnego centrum komunikacji...

  • Strategia

    Dywersyfikacja działań


  • Projekt

    Brand, Strona firmowa

  • Klient:

    fokusownia.online

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

quickside.pl – Oficjalny sklep marki odzieżowej

Założeniem projektu był re-brand marki dla sklepu odzieżowego, oraz budowa platformy sprzedażowej. Oferta sklepu opierająca się o produkty marki QUICKSIDE, skłoniła nas do stworzenia komunikacji w...

  • Strategia

    Sprzedaż on-line

  • Projekt

    re-brand, e-commerce

  • Klient:

    quickside.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

marselie.pl – Oficjalny sklep marki odzieżowej

Założeniem projektu była budowa nowej marki dla sklepu odzieżowego, oraz platformy sprzedażowej. Oferta sklepu kierowana do wąskiej grupy odbiorców, skłoniła nas do stworzenia komunikacji w stylu...

  • Strategia

    Budowa nowej marki

  • Projekt

    Brand, marketing, e-commerce

  • Klient:

    marselie.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

vertihome.pl – Hurtownia sprzętu SmartHome

We’ve created a unique visual system and strategy across the wide existing spectrum of visible mobile applications and found yourself in a wide, straggling with wainscots...

  • Strategia

    Budowa nowej marki

  • Projekt

    Brand, marketing, e-commerce, packshot

  • Klient:

    vertihome.pl

Zobacz projekt on-line

Zapierogiem.pl – Pierogi do paczkomatu

  • Strategia

    Innowacja

  • Projekt

    Brand, marketing, ecommerce, packshot

  • Klient:

    Pierogarnia ZaPierogiem

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

dywanownia.pl – Salon z dywanami on-line

Marka dywanownia.pl powstała w wyniku podziału oferty sklepu multi-asortymentowego Alfombra.pl. Założeniem głównym było ułatwienie zakupu produktów personalizowanych, zastosowanie kalkulatora obliczającego cenę na bazie konkretnej długości, oraz...

  • Strategia

    Innowacja, Sprzedaż on-line

  • Projekt

    Brand, e-commerce, marketing, packshot

  • Klient:

    dywanownia.pl

Zobacz projekt on-line
7 grudnia, 2020

elpropolska.pl – Producent sprzętu warsztatowego

Założeniem realizacji tego projektu było rozwiązanie podstawowego problemu jakim była prezentacja oferty, łatwy dostęp do kart technicznych produktu. Po rozpoznaniu rynku w tej przestrzeni branżowej postawiliśmy...

  • Strategia

    Sprzedaż on-line

  • Projekt

    e-commerce, packshot

  • Klient:

    elpropolska.pl

Zobacz projekt on-line